Waardering van Eleos - begeleid wonen De Brug - Ede op 12 december 2019

5.3

Ik heb ruim 3 jaar bij Eleos De Brug gewoond. Positief vind ik dat je samen met je huisgenoten het huishouden op orde houdt, om de beurt eten kookt etc. Ook mijn kamer met eigen badkamer vond ik prettig. Voor wat betreft de begeleiding vind ik dat er op De Brug een kokervisie heerst. Er is een duidelijk idee over wat goed is voor alle bewoners maar daarbij wordt de individuele bewoner niet gezien/gehoord en werd er niet geluisterd naar wat ik zélf belangrijk vond/nodig had. Dit is ook de reden dat ik ben weg gegaan bij De Brug.

Reactie van/namens GGZ Eleos - begeleid wonen De Brug - Ede

Dank voor uw uitgebreide waardering. Fijn dat u tevreden was met de kamer op de Brug. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden was met de begeleiding die u kreeg. Is dit destijds goed met u en uw begeleider besproken? We hopen dat u op een andere plek wel tevreden bent.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eleos - begeleid wonen De Brug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.