Praktijk Vente

Zorgaanbieder overig

Rosmolen 100 2406 JW Alphen aan den Rijn

Waardering van Praktijk Vente - Alphen aan den Rijn op 20 oktober 2016

Ziekte van Ménière

Een 10+ voor dokter Vente! Na ruim 10 jaar enorme last van aanvallen van Ménière, waar geen arts of ziekenhuis in Zoetermeer mij vanaf kon helpen, kwam ik terecht bij dr. Vente in Alphen a/d Rijn die uitermate zorgvuldig, bekwaam en vriendelijk mijn klachten aanhoorde en onderzocht. Eindelijk erkenning en bevestiging én hulp: hij constateerde Ménière aan de rechterkant van mijn hoofd/binnenoor maar het goede nieuws was dat hij mij er vanaf kon helpen! Dit kwam precies op tijd want ik kon op het laatst niet meer normaal functioneren, ook op mijn werk op het ministerie niet waar ik mij steeds vaker ziek moest melden. Ik kreeg twee aangemeten prisma brillen (ééntje voor veraf en één multifocale) en een wereld ging voor mij open: géén duizeligheid meer en geen voortdurende aanvallen meer. Hooguit bij zware vermoeidheid/overbelasting lichte duizeligheid één keer per jaar een tamelijk kortdurende aanval. Later is daar ook een beeldschermbril met prisma's bijgekomen: géén last meer van het duizelig worden door omhoog en omlaag scrollen! Ik ga nu één of twee keer per jaar terug voor controle en hoop dat ik nog lang bij dr. Vente terecht kan anders heb ik een probleem. Ik kan absoluut niet meer zonder de door hem speciaal aangemeten Utermöhlen-prismabrillen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk Vente? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.