Waardering van Praktijk Vente - Alphen aan den Rijn op 17 oktober 2019

Ik moet voor mijn werk veel lezen. 5 Jaar geleden zag ik de letters dubbel, ook met een oog, waardoor alles bewoog en vaag was. Ik ging van de ene oogarts naar de andere. Ieder brilrecept leverde een bril op die de letters wel vergrootte maar nog steeds niet scherp en heel wazig. Daardoor werd het begrijpend lezen heel traag en nam ik bijna niets meer op. Dit had enorm veel invloed op mijn werk. Mijn productiviteit was tot ver onder de 5 % gedaald. Een vriendin die tientallen jaren last had van onbehandelbare hoofdpijn had een bril volgens de Utermöhle methode en sindsdien geen hoofdpijn meer. Zij raden mij dit aan. Door de prismabril kan ik nu weer 120% werken. Ik zie alles weer een aantal jaren heel scherp en stilstaand letters, ondanks dat mijn Nederlandse oogarts het afkeurde (ervaring patiënt telt niet) zonder enige wetenschappelijke referentie! Mijn overige behandelingen vinden nu alleen in België plaats, afgezien van dr Vente die het geneeskundig vak in Nederland nog verstaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk Vente? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.