Waardering van Praktijk Vente - Alphen aan den Rijn op 22 november 2017

9.3
  • Ziekte van Ménière

Mijn hele leven problemen met het aan meten en wennen van nieuwe brillen. Daarbij steeds meer duizeligheidsklachten met de jaren erbij gekregen. Een jaar geleden bij dr. Vente geweest en die verklapte al meteen tijdens dat consult, dat hij mij kon helpen met een prismabril om de klachten te verminderen. Na het ophalen van de primabril bij de opticien meteen opgezet en niet meer afgedaan. Wat een rustig aan m'n ogen en de duizeligheidsklachten zijn enorm afgenomen. Vandaag, na 1 jaar, terug geweest bij dr. Vente voor controle. Ook hij was zeer tevreden met de vooruitgang die hij meette en mijn positieve verhalen over het afgelopen jaar. Had ik deze man maar eerder ontmoet dat had heel wat narigheid gescheeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk Vente? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.