Waardering van Aafje zorghotel locatie Franciscus Gasthuis - Rotterdam op 8 november 2019

3.7
  • Botbreuken

Aandacht, inleven, luisteren naar de client, maar ook naar de familie die de client het beste kent, en in de afgelopen jaren al heel wat zorg heeft verleend aan de client. (mijn moeder van bijna 100.) Een of twee verpleegkundigen sprongen er positief uit,Anderen hadden het er vaak over dat ze naar koffie of lunch moesten en beklaagden zich erover dat mijn moeder wel 9 keer belde om hulp om naar de wc te gaan. De receptie is ronduit ongeinteresseerd en zeer zakelijk.Een van de medewerkers was ronduit chagrijnig. Dat is bepaald geen visitekaartje voor bezoekers. Het personeel van het restaurant op 2e verdieping was weinig behulpzaam en ook niet vriendelijk. De fysiotherapeute was rustig, vriendelijk, inlevend en deskundig. Mijn moeder had daar een goede band mee. Hert schoonmaakpersoneel was ronduit bedroevend: ze kwamen altijd in de middag pas om het bed op te maken. Niet vriendelijk, bijna onbeschoft. Dr. Klaasman was veruit de vriendelijkst, inlevendste deskundige. top!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aafje zorghotel locatie Franciscus Gasthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.