Waardering van Buurtzorgpension Vlissingen - Vlissingen op 18 oktober 2019

Ik ben van 11 oktober tot 16 oktober uitstekend verzorgd. Door mijn spierreuma en steunkousen kan ik mij zelf niet goed verzorgen. Ik woon in Eindhoven en krijg hier driemaal per dag verzorging aan huis via Vitalisgroep. Ik ben nu in staat geweest om een paar dagen naar Vlissingen te gaan om de kinderen die daar wonen te bezoeken. Ik heb zodoende van de dagen kunnen genieten. Vooral ook door de gastvrije ontvangst in het buurtzorghotel waar ik dezelfde zorg kreeg die ik anders thuis krijg. Fijn verwend met een lekker ontbijtje en heerlijk warm eten tussen de middag. Ik wil het Zorgteam dan ook bij deze heel hartelijk danken voor de fijne dagen die ik bij jullie doorgebracht heb. Met vriendelijke groet

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Buurtzorgpension Vlissingen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.