Waardering van Buurtzorgpension Zoetermeer - Zoetermeer op 17 april 2019

Mijn opa heeft hier een week verbleven om mijn oma tijdelijk te ontlasten van de zorg. Mijn opa was alleen maar vol lof over het personeel, iedere dag werd hij goed geholpen met wassen en kleden en ondanks dat hij te ziek was om uit bed te komen was het geen moeite om mijn opa dagelijkse kleding aan te doen. Mijn opa moest geholpen worden met eten omdat hij zo verzwakt was en hier word uitgebreid de tijd voor genomen. Verpleging loopt vaak binnen om te kijken hoe het gaat en als mijn opa maar in iets trek had werd het geregeld. Hulpmiddelen werden door de zorg aangevraagd en er word voldoende tijd gemaakt om met de familie te praten. Een medewerker heeft zelfs mijn oma naar huis gebracht omdat de taxi maar op zich liet wachten.Ik kan het Buurtzorgpension dan ook alleen maar aanbevelen voor iedereen want mensen knappen van alle liefde die ze daar ontvangen alleen maar op.Mijn complimenten voor deze fijne plek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Buurtzorgpension Zoetermeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.