Waardering van De Bilthuysen, Zorghotel Wiltzangk, locatie De Biltse Hof - De Bilt op 6 september 2019

8.5

Mijn moeder is vanaf juni 2018 3 maanden in het zorghotel opgenomen op de Professor Bronkhorstlaan in Bilthoven. Omdat deze toplocatie geen eigen vermelding heeft op deze website, zet ik hier mijn aanbevelingen neer. Mijn moeder moest worden opgenomen, omdat zij niet meer goed kon lopen en zichzelf niet goed verzorgde. Op deze locatie heeft zij het enorm naar haar zin gehad, ondanks haar afnemende gezondheid. De medewerkers doen er alles aan om iedereen zo goed mogelijk te verzorgen en er wordt echt naar de mensen geluisterd. Wij hebben heel veel respect voor hun inzet en betrokkenheid. Het restaurant verzorgd heerlijke lunchmaaltijden en er wordt in de avond gezellig samen gegeten in de woonkamer. Ook de activiteiten waren heel leuk, kortom een dikke pluim voor alle medewerkers op deze locatie in Bilthoven.

Reactie van/namens Zorghotel De Bilthuysen, Zorghotel Wiltzangk, locatie Weltevreden - De Bilt

Vriendelijk dank voor uw waardering. Wat fijn dat uw moeder een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons en dat uw ervaring met zorgteam Wiltzangk De Biltse Hof zo positief is. Dat is tenslotte ons streven. We wensen u en uw moeder nog een mooie tijd toe.

Aan de administratie van Zorgkaart Nederland heb ik gevraagd uw waardering te verplaatsen naar Zorghotel Wiltzangk De Biltse Hof.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Bilthuysen, Zorghotel Wiltzangk, locatie De Biltse Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.