Waardering van Herstelzorg Villa Overbosch - Hilversum op 1 november 2018

9.3
  • Heupvervanging

2 weken in oktober 2018 hier verbleven na een heupoperatie. Zeer prettige plek in bosrijke omgeving. Het personeel is top: fysio, verpleging, catering, schoonmaak. Fijn terras buiten maakte nazomeren nog prettiger. Kamers niet groot maar ik had alleen krukken en dat was goed te doen. Grote badkamer. Wel wat achterstallig onderhoud (lampen boven wastafel stuk), binnenkort grote renovatie, daarom niet verholpen. Eten was over t algemeen smakelijk, wel weinig groente. Geweldig atelier voor creatieve activiteiten. Zorgelijk om te horen dat er flink wordt gesneden in schoonmaakpersoneel. En juist omdat de 40 kamers bijna constant bezet zijn en er ook steeds meer kortere verblijven zijn. Hier en daar nog wat schoonheidsfoutjes ivm overgang Dennenheuvel - Herstelzorg Nederland. Maar verder een erg fijne plek met geweldig personeel, die ik iedereen zou aanraden.

Bent u of werkt u voor Herstelzorg Villa Overbosch? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.