Waardering van Villa Overbosch - Hilversum op 6 februari 2016 interview

  • 5
  • 7
  • 8
  • 8
  • 6
  • 10

Gemiddeld cijfer

7.3
  • Overige aandoeningen

Toelichting

Als ik last heb en ik bel, komen ze. Soms als ze het druk hebben moet ik even wachten. Ze hebben het druk en soms vergeten ze me. Dit vind ik slordig. De accommodatie vind ik heerlijk. Ik heb een klein kamertje en die is prima. Het is schitterend hier. De medewerkers zijn zorgzaam en lief. Ze luisteren niet allemaal even goed, maar daar ben ik aan gewend. Ze hebben denk ik te veel aan hun hoofd. Bij binnenkomst kreeg ik een hele map met informatie. De medicijnen geven ze soms even snel tussendoor. Ik moet goed zelf weten wat ik aankan en daar duidelijk in zijn.

3 personen vinden dit een nuttige waardering.

Vindt u dit een nuttige waardering?   Ja

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Ik ben deze zorgaanbieder en wil reageren op deze waardering

Bent u of werkt u voor Villa Overbosch? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.

Partners van ZorgkaartNederland