Waardering van Villa Overbosch - Hilversum op 6 februari 2016 interview

7.7

De ligging en het gebouw vind ik fantastisch. Ik heb een eigen kamer met een douche en toilet. De medewerkers vind ik vriendelijk, attent en alert. Ze hebben amper tijd. Ik heb de indruk dat ze overbelast zijn. Ze vinden het ook vervelend als ze je moeten laten wachten. Als je ze acuut nodig hebt, komen ze. Het doorgeven van informatie onderling loopt niet altijd gestroomlijnd. Het zijn kleine dingen die niet doorgegeven worden. Ze hebben een mannetje te kort denk ik. De fysio vind ik geweldig. Er wordt zo goed gelet op de houding en wat ik wel en niet mag doen. Op papier krijg ik oefeningen mee wat ook stimuleert. Ik vind de telefoons die de zusters bij zich hebben een enorme herrie maken. Het is een bepaalde toon die ik vervelend vind. Ze staan heel hard.

Bent u of werkt u voor Villa Overbosch? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.