Waardering van Villa Overbosch - Hilversum op 6 december 2012

8.3

Ik heb alleen maar goede ervaringen met de huishoudelijke zorg en ook met de verpleging. Iets meer belangstelling hoe het met je gaat zou wel mogen vanuit de verpleging. Ik was vrij gauw zo zelfstandig mogelijk na een nieuwe heup en ik ben 3 weken opgenomen geweest. De naam zorghotel mag van mij, want dat is het zeker. De sfeer was ook onder de tijdelijke bewoners prima en ik heb veel adviezen kunnen geven, maar ook veel van de "medebewoners"geleerd. Indien nodig kom ik zeker terug en ik blijf daarom natuurlijk lid. Met elkaar hadden we het erg gezellig.Ik logeerde er van december 2011 tot januari 2012.

Bent u of werkt u voor Villa Overbosch? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.