Waardering van Villa Overbosch - Hilversum op 6 februari 2016 interview

Ik zou het hier van harte aanbevelen. Al het personeel van alle lagen is hier geweldig. Dus niet alleen de verpleegkundigen, maar ook het personeel dat bijvoorbeeld in het restaurant loopt. Je krijgt hier zulke heerlijke maaltijden waarbij je je lotgenoten treft. Dat draagt bij aan je herstel, we peppen elkaar op. De fysio is hier geweldig, er is een hele goede onderlinge communicatie. En iedereen heeft iedere dag een afspraak met de fysiotherapeut. Mijn verblijf hier is ongelofelijk nuttig. Ze letten heel erg goed op mij. De verpleegkundigen zijn heel deskundig. Ook met het andere personeel ben ik heel content. Ik heb goede contacten met hen. Ze maken een praatje met je. Ze zijn hier heel lief voor de mensen. Ik veronderstel dat dat komt omdat het zo kleinschalig is. Daardoor loopt het hier zo op rolletjes.

Bent u of werkt u voor Villa Overbosch? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.