MeanderGroep, Logeerhuis Parkstad

Hoog Anstel 1 6463 XX Kerkrade
Deze locatie is onderdeel van MeanderGroep Woon- en Zorgcentra

Waardering van MeanderGroep, Logeerhuis Parkstad - Kerkrade op 4 januari 2021

N.v.t.

Mijn vader heeft 6 weken in het logeerhuis gewoond. Hij is er samen met mijn moeder naar toe gegaan. Mijn moeder had een terminale ziekte en thuisblijven was op een gegeven moment geen optie meer. Omdat mijn ouders graag samen wilden blijven hebben we een oplossing gezocht en gevonden in het logeerhuis. De ontvangst bij opname was meteen heel hartelijk en het personeel stond open voor alle wensen. Er werd in oplossingen gedacht en niet in problemen. Mijn ouders voelden zich er snel thuis. Hoewel vader zelf geen zorg nodig had werd er met veel aandacht met hem omgegaan. Het personeel was hem tot steun toen zijn vrouw overleed. Er was altijd tijd voor een praatje en een wandeling buiten. Ook was er altijd belangstelling voor ons als kinderen. Met een gerust hart lieten we onze ouders over aan hun zorgen als we naar huis gingen Zorg op maat wordt hier met hoofdletters geschreven! Voor ons allemaal was deze ervaring ondanks de treurige reden een warm bad !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Logeerhuis Parkstad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.