Waardering van Pieter van Foreest, Thuiszorg, Strandgoed Ter Heijde Logies & Respijt - Ter Heijde op 27 februari 2019

8.3

Mijn vader is hier voor de 4de keer geweest. Meestal logeert mijn vader hier omdat mijn moeder als mantelzorger even een paar dagen naar haar zussen gaat maar dit keer omdat mijn moeder werd opgenomen in het ziekenhuis voor een nieuwe knie. Mijn vader wordt altijd erg verwend en gaat graag logeren. Er wordt erg goed voor hem gezorgd en als ik langs kom is er altijd een kopje thee voor mij. Het zou wel fijn zijn als er meer vrijwilligers zouden zijn, zeker in de weekenden. Het aanwezige personeel heeft het dan extra druk. Bedankt voor de goede zorgen en in mei komt mijn vader weer langs.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pieter van Foreest, Thuiszorg, Strandgoed Ter Heijde Logies & Respijt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.