Waardering van Revalidatiehotel Topaz Revitel - Leiden op 12 juni 2015

4.3

Afspraken (de zorg) werden zelden nagekomen, alleen de fysiotherapie had goede afspraken. Kamer was erg prettig, goed bed, alleen de deur kon je erg moeilijk open maken als je in een rolstoel zit. In je kamer geen duidelijk bellen systeem. Als er iets niet goed ging, kwamen artsen, verder zag je ze niet . Medewerkers zorg zag je zelden: 1 a 2 p.w. medicijnen brengen, enkeling kwam vragen hoe het was.. zeer weinig informatie gekregen, zelfs bij ontslag moest ik zelf nog achter de papieren aan. Zou niet weten met wie ik een gesprek had moeten voeren

Reactie van/namens Zorghotel Revalidatiehotel Topaz Revitel - Leiden

Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig om te horen en zouden graag contact met u opnemen. Zou u uw gegevens willen mailen naar cvp@topaz.nl?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Revalidatiehotel Topaz Revitel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.