Waardering van Revalidatiehotel Topaz Revitel - Leiden op 24 mei 2018

• Knievervanging

Alle verzorgenden en ook de catering en last but not least, uiteraard de arts, waren er echt voor de patient. Een luisterend oor en de tijd nemen om even bij de patient te blijven. Maar de meeste waardering gaat naar de fysiotherapeuten, die er voor gezorgd hebben, dat ik na drie weken weer op mijn benen sta. Petje af! Ook de computer met veel interne en externe informatie, maar ook met muziek  en gesproken boeken op de kamer, deed mij veel plezier.Iedereen bedankt voor alle zorgen. Hoewel het veel moeite( en zeuren) heeft gekost om hier te mogen zijn, is het me toch gelukt hier te kunnen revalideren voor mijn tweede knie operatie. Top ..het beste revalidatiecentrum in Zuid-Holland. Eén enkele aanmerking, de keuken doet zijn best, maar de avondmaaltijd had beter gekund.

Bent u of werkt u voor Revalidatiehotel Topaz Revitel? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.