Waardering van Revalidatiehotel Topaz Revitel - Leiden op 2 september 2017 interview

7.5

De informatie rondom de afspraken is voldoende. De verpleging is heel wisselvallig. De één is heel goed en de ander is onvoldoende. Deze wisselvalligheid geldt ook voor het personeel in de omgang. Ik vind het moeilijk antwoord te geven of er goed naar mij geluisterd wordt. Op het begin werd er mijn inziens onvoldoende geluisterd. Terwijl ik nu juist het gevoel heb dat het personeel wel goed luistert. De kamer is een beetje saai waar ik verblijf. De tulpen op de muur zijn te groot en komen op je af. Het is ook soms te koud in de kamer. Ik zou het hier aanbevelen, mits het gaat om revalidatie en niet voor permanente huisvesting.

Bent u of werkt u voor Revalidatiehotel Topaz Revitel? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.