Waardering van Revalidatiehotel Topaz Revitel - Leiden op 1 september 2017 interview

8.2

Ik ben tevreden met de accommodatie, de kamer is prima. Groot genoeg, lekker licht en een leuk uitzicht op het stationsplein. Er is altijd wat te zien. De arts komt 1 keer in de week. Verpleegkundigen kunnen geen beslissingen nemen zonder toestemming van arts. Personeel is wel vriendelijk, maar er is geen tijd voor persoonlijke aandacht. Ook vind ik het wel vreemd dat er geen controle is. Omdat ik mezelf goed kan redden, heb ik weinig zorg nodig. Overdag komen ze niet even kijken hoe het met me gaat en in de nacht gebeurd dat ook niet. Ik gebruik de maaltijden in het restaurant. De warme maaltijd komt van een cateraar. Sommige dingen zijn helemaal kapot gekookt. Ik zou graag wat grotere porties willen hebben. Soms doen ze daar moeilijk over.

Bent u of werkt u voor Revalidatiehotel Topaz Revitel? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.