Waardering van Revalidatiehotel Topaz Revitel - Leiden op 9 augustus 2016 interview

Ik geef met genoegen de allerhoogste cijfers. Wie hier komt heeft het enorm getroffen. Ik kende het via andere mensen; ik kom hier niet uit de buurt maar heb speciaal gevraagd of ik hier ook mocht revalideren. Bezoek komt hier gemakkelijk met de trein: het station van Leiden ligt om de hoek. Het is hier rustig. Erg goed om bij te komen van het ziekenhuis. In dat ziekenhuis ben ik fysiek helemaal opgelapt; ik kwam meer dood dan levend binnen. Maar of ik ooit nog kon lopen... Hier heb ik in korte tijd heel veel fysiotherapie gehad en nu kan ik alweer mijn eerste stappen doen! Kortom, niets dan lof voor de mensen. Als ik de fysiotherapeuten een 11 kon geven zou ik het doen. Als je belt staan de verpleegsters er in een paar minuten. In het begin kon ik niet veel zelf, werd ik geholpen bij het opstaan, wassen, allemaal geen probleem. Er is veel contact met de instellingsarts, ook heel goed geregeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Revalidatiehotel Topaz Revitel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.