Waardering van Revalidatiehotel Topaz Revitel - Leiden op 9 augustus 2016 interview

Ik vind het zorghotel een fantastische uitvinding! Het personeel is erg prettig, ze staan altijd voor me klaar. De fysio is prima, kordaat en erg vriendelijk. Ik wordt erg goed begeleid. Wat fijn is dat je hier veel vrijheid hebt, ik kan weg wanneer ik wil en de ontbijt en lunch liggen niet vast. Mijn kamer is prachtig, ruim met eigen badkamer, koelkast en TV en schitterend uitzicht. Het restaurant is gezellig en er is altijd wel iemand om een praatje met te maken. Het is wel jammer dat er niet veel activiteiten zijn, wel af en toe een film of knutselen. Het is een mooie, gezellige plek om te verblijven!

Bent u of werkt u voor Revalidatiehotel Topaz Revitel? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.