Revalidatiehotel Topaz Revitel

Geriatrische revalidatiezorg

Bargelaan 198 2333 CW Leiden
071-5251999
Deze locatie is onderdeel van Topaz

Waardering van Revalidatiehotel Topaz Revitel - Leiden op 9 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Over het algemeen is alles hier goed geregeld. De behandeling gaat goed en ik ga snel vooruit. De verpleging is meestal goed maar het gaat weleens mis bij de overdracht, dan wordt b.v. de medicatie vergeten. Wat ik niet zo prettig vind dat ik 's nachts soms het gevoel heb "lastig" te zijn als ik bel, ik wordt dan "vlug vlug" geholpen en er wordt weinig gezegd. Ik snap dat ze het erg druk hebben maar het voelt niet fijn. Overdag gaat het goed en ik wordt goed in de gaten gehouden. De accommodatie is perfect, mooie grote kamers die compleet en sfeervol zijn ingericht. Er wordt elke dag schoongemaakt. Het restaurant is erg gezellig en je kunt er prima eten met uitzicht over Leiden. Het is netjes verzorgt en bij de lunch is er altijd iets warms. Al met al, een fijne plek om te revalideren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Revalidatiehotel Topaz Revitel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.