Waardering van Revalidatiehotel Topaz Revitel - Leiden op 9 augustus 2016 interview

8.5

Over het algemeen is alles hier goed geregeld. De behandeling gaat goed en ik ga snel vooruit. De verpleging is meestal goed maar het gaat weleens mis bij de overdracht, dan wordt b.v. de medicatie vergeten. Wat ik niet zo prettig vind dat ik 's nachts soms het gevoel heb "lastig" te zijn als ik bel, ik wordt dan "vlug vlug" geholpen en er wordt weinig gezegd. Ik snap dat ze het erg druk hebben maar het voelt niet fijn. Overdag gaat het goed en ik wordt goed in de gaten gehouden. De accommodatie is perfect, mooie grote kamers die compleet en sfeervol zijn ingericht. Er wordt elke dag schoongemaakt. Het restaurant is erg gezellig en je kunt er prima eten met uitzicht over Leiden. Het is netjes verzorgt en bij de lunch is er altijd iets warms. Al met al, een fijne plek om te revalideren.

Bent u of werkt u voor Revalidatiehotel Topaz Revitel? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.