Waardering van Revalidatiehotel Topaz Revitel - Leiden op 7 mei 2019

• Knievervanging

Topaz Revitel Leiden is een "geoliede machine", die soepel draaiende wordt gehouden door vakbekwame en buitengewoon betrokken medewerkers. Ik verbleef er na een knieoperatie (TKP) bijna drie weken en ben onder de indruk van de prettige en ontspannen sfeer die ik alom heb ervaren. Het was revalideren op hoog niveau en de overdracht naar de thuissituatie verliep probleemloos. Ik maak een diepe buiging voor alle dames die ik tijdens mijn korte verblijf heb ontmoet. Een bijzonder woord van dank voor mijn fysiotherapeute, het was een genoegen door haar behandeld te worden. Warme herinneringen bewaar ik verder aan de beminnelijke, hartelijke en doortastende verpleegkundigen, die professionaliteit combineerden met betrokkenheid, vaak ook gelardeerd met humor. Graag kom ik nog eens een kopje koffie met jullie drinken.

Bent u of werkt u voor Revalidatiehotel Topaz Revitel? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.