Waardering van Revalidatiehotel Topaz Revitel - Leiden op 9 augustus 2016 interview

7.0

Wat ik jammer vind is dat de begeleiding bij aankomst niet erg goed ging. Er was niemand om me naar boven te begeleiden en het was lastig uit te vinden waar ik precies moest zijn. Het duurde een paar weken voordat ik een gesprek had met mijn contactpersoon. Het is niet duidelijk wie de leiding heeft en dat maakt het lastig als er vragen zijn. De verpleging is geweldig maar er is een hoge werkdruk. We worden erg gestimuleerd zo veel mogelijk zelf te doen maar soms schieten ze daar wat in door. De fysiotherapeut is erg enthousiast en betrokken en de arts is ook erg goed. Mijn kamer is erg mooi, netjes ingericht en een prachtig uitzicht over de stad. Het restaurant is prima, het eten is smakelijk het ziet er goed verzorgd uit.

Bent u of werkt u voor Revalidatiehotel Topaz Revitel? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.