Revalidatiehotel Topaz Revitel

Geriatrische revalidatiezorg

Bargelaan 198 2333 CW Leiden
071-5251999
Deze locatie is onderdeel van Topaz

Waardering van Revalidatiehotel Topaz Revitel - Leiden op 9 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Wat ik jammer vind is dat de begeleiding bij aankomst niet erg goed ging. Er was niemand om me naar boven te begeleiden en het was lastig uit te vinden waar ik precies moest zijn. Het duurde een paar weken voordat ik een gesprek had met mijn contactpersoon. Het is niet duidelijk wie de leiding heeft en dat maakt het lastig als er vragen zijn. De verpleging is geweldig maar er is een hoge werkdruk. We worden erg gestimuleerd zo veel mogelijk zelf te doen maar soms schieten ze daar wat in door. De fysiotherapeut is erg enthousiast en betrokken en de arts is ook erg goed. Mijn kamer is erg mooi, netjes ingericht en een prachtig uitzicht over de stad. Het restaurant is prima, het eten is smakelijk het ziet er goed verzorgd uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Revalidatiehotel Topaz Revitel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.