Waardering van Zorggroep Elde Maasduinen, Bed & Breakfast Buitenhuis - Esch op 20 februari 2021

9.5
  • Heupvervanging

Na een heupoperatie twee weken verbleven in Zorghotel Buitenlust in een mooie grote kamer, waar ik uitstekend verzorgd ben. Kleinschalig zorghotel met 6 zorgzamers, verbonden aan een verpleeghuis voor dementerenden, maar wel gescheiden. Personeel is allemaal even vriendelijk en denkt mee in oplossingen. Eten is prima, ‘s morgens ontbijt op de kamer en zodra je zelf zover bent, lunch en diner in het kleine restaurant van het zorghotel. Er worden veel extraatjes geregeld, vaak wat extra lekkers bij de koffie, of bakje met vers fruit. Er staan mij nog 3 operaties te wachten en ik hoop van harte dat, als het zover is, er een kamer voor mij beschikbaar is. Ik kom graag terug.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Elde Maasduinen, Bed & Breakfast Buitenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.