Waardering van Residentie Mariëndaal revalidatie - Velp op 25 juni 2019

1.7

Het is een prachtige residentie, maar daar is alles mee gezegd. De zorg is helaas een stuk minder. Er wordt niet naar de familie geluisterd, we werden niet gezien of gehoord. Wij zagen onze vader zieker worden, maar dat werd niet gezien door de arts en het personeel. Op een enkeling na! Echt onbegrijpelijk. We hebben moeten smeken en uiteindelijk moeten dreigen om onze vader doorgestuurd te krijgen naar het ziekenhuis. Daar aangekomen schrokken ze van zijn toestand waarin hij verkeerde. Hij was ook helemaal uitgedroogd, Helaas is hij na drie dagen overleden. Waarom werden wij niet serieus genomen? Wij zagen wel een heel ziek iemand. Die dus ook hele andere zorg nodig had dan die daar voorhanden was. Te lang wachten voordat hij naar het toilet kon, drinken moest hijzelf terwijl hij dit niet meer kon. Hij was ook ondervoed, maar calorierijk voedsel was voor hem niet beschikbaar. We zijn erg verdrietig en teleurgesteld over deze hele situatie.

Reactie van/namens Zorghotel Residentie Mariëndaal revalidatie - Velp

geplaatst op 18 juli 2019

Op Residentie Mariëndaal doen wij ons uiterste best zo goed mogelijke zorg, therapie en begeleiding te geven die is afgestemd op de wensen, behoeften en mogelijkheden van de revalidant. Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over het verblijf van uw familielid. We komen graag met u in contact om over uw klachten in gesprek te gaan. U kunt contact opnemen met Karin Janssen, Directeur Zorg, via 0650202578.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Residentie Mariëndaal revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.