Waardering van Surplus Zorghotel Merlinde - Breda op 10 oktober 2016 interview

7.8

Ik kom hier niet vandaan, dus voor het bezoek is het wat onhandig. Vreemd dat er in mijn stad geen contracten zijn met de zorgverzekeraar, voor zover ik het goed begrepen heb. Ik vind het hier erg lux. De meeste zorgverleners zijn erg lief, zorgzaam en behulpzaam. Je ervaart het verschil tussen veel ervaring en minder ervaring maar over het algemeen is het prima. Bij klachten doet het personeel zijn uiterste best om het zo goed en snel mogelijk op te lossen. Bij binnenkomst krijg je allerlei informatie, later hebben ze dat nog aangevuld. Er is geen vaste tijd waarop je uit bed geholpen wordt, dat verschilt nog wel eens. Maar als ze komen zijn ze altijd vriendelijk en behulpzaam. Er wordt ook ruimte gegeven voor ieder zijn geloof en je proeft ook de Brabantse warmte .

Bent u of werkt u voor Surplus Zorghotel Merlinde? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.