Waardering van Surplus Zorghotel Merlinde - Breda op 10 oktober 2016 interview

6.3

Over de kamer ben ik niet geheel tevreden. De kleuren zijn somber en het sanitair is veroudert. Het restaurant ziet er daar in tegen prima uit. Het gebouw wordt heel goed schoongehouden. De fysiotherapie is prima. De kwaliteit van 50 % zorgmedewerkers vind ik soms teleurstellend, dat heeft mogelijk te maken met veel invallers. Er zijn ook hele goede vaste medewerkers. Sommige medewerkers kloppen wel op je deur maar staan ook gelijk binnen, dat vind ik niet fijn. Wanneer ik kritiek geef doen ze er gelijk iets mee. Ze hebben een hoge welwillendheid factor. Bij binnenkomst is alle informatie gegeven maar dat moment is misschien niet het handigste, want je komt net uit een ziekenhuis met meestal een operatie met narcose achter de rug. Maar ik eindig toch met dat het uniek is dat ik hier mag zijn vergeleken met de mindere alternatieven die er waren. Het concept van Merlinde is mooi; alles onder een dak.

Bent u of werkt u voor Surplus Zorghotel Merlinde? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.