Waardering van Surplus Zorghotel Merlinde - Breda op 26 oktober 2017

4.2
  • Knievervanging

Was nog geen half uur binnen toe terwijl ik aan tafel zat met allemaal vreemden de revalidatie arts zich kwam voor stellen.Ik vertelde dat ik tijdens het revalidatiepad 3 dag opname's had voor een infuus dat zij niet konden geven omdat er geen gekwalificeerde mensen in dienst waren,ineens werdt er gevraagd wat ik van verzorging zelf kon doen,of ik graag naar huis wilde,(natuurlijk wil je dat graag maar dat houd niet in dat dat kan veilig.)en voor ik het wist werdt er geregeld,zonder te vragen of het veilig kon,werdt er met mijn thuiszorg contact opgenomen,of ik al aangaf dat zij niet de benodigde zorg konden leveren werdt niet naar geluisterd. En om 1 uur was geregeld dat ik maandag on 10 naar huis ging.(vrijdag om11.30 uur binnen gekomen)Heel het weekend ben ik bezig geweest om te vertellen dat het thuis echt niet ging daar ik alleen ben en geen mantelzorgers heb,er werdt ggewoon niet naar geluisterd..Ten einde raad heb ik op zondagmiddag gezegd dat ze de rekening maar moesten opmaken zodat ik naar huis kon.Tot mijn verbazing moest ik een papier onderteken dat ik zelf naar huis ging. En een verblijf tot en met 25 oktober(was nog maar aug).Kreeg nog een papier thuis gestuurd met het verzoek om maar voor een verblijf van een half jaar te tekenen,hierover telefonisch contact gehad en dat heb ik geweigerd, wat nadat ik vertelde dat ik al getekend had voor okt werdt verteld kon ik het contract voor een half jaar als niet verzonden beschouwen.Ik zou niemand het Merlinde aanraden.

Bent u of werkt u voor Surplus Zorghotel Merlinde? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.