Aevitae

Zorgverzekeraar

Nieuw-Eyckholt 284 6419 DJ Heerlen

58 resultaten voor je selectie:

1 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Gewoon goed , geen problemen gehad i.v.m. verzekeringen ,alles goed afgehandeld , het enige minpuntje is de telefonische verbinding die duurt wel eens lang , dat zou wel eens sneller kunnen .

8.5
26 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik maak veel gebruik van alternatieve geneeswijzen: Osteopaath en Klassieke Homeopaath. Ik heb hier veel baat bij. Helaas worden de vergoedingen regelmatig naar beneden aangepast. Ook wordt het...

3 november 2021 - Geplaatst door de redactie

De zorgaanbieder heeft een goed werkende website en als er vragen zijn krijg ik een duidelijk antwoord.

1 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben niet tevreden maar ook niet ontevreden

6.2
4 februari 2021 - Geplaatst door de redactie

Declaratie buitenland werd afgewezen omdat men mijn verhaal niet begreep. ndanks herhaaldelijk uitleggen.

2.8
23 december 2020 - Geplaatst door de redactie

Na eerst wat onduidelijkheid over een vergoeding van behandeling betreft B12 instituut in Rotterdam hebben we het volledige bedrag binnen een paar dagen mogen ontvangen.

8.2
9 december 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik ben tevreden over Aevitae. Ik had een rekening ingediend. Werd niet uitbetaald. Ik was in Belgie naar een fysio-therapeut geweest. Dit doorgegeven aan Aevitae en werd later toch uitbetaald. Chapeau

8.2
25 november 2020 - Geplaatst door de redactie

Telefonisch kontakt verloopt altijd prima

7.8
24 november 2020 - Geplaatst door de redactie

We zijn al jaren bij Aevitae naar volle tevredenheid. Declaraties worden na enkele dagen al uitgekeerd. De telefonische of digitale contacten zijn direct en vriendelijk. Ze krijgen van ons een 10.

23 november 2020 - Geplaatst door de redactie

Kortere wachttijden bij tel.contact. Uitleg en klantvriendelijkheid voortreffelijk. Over het algemeen best tevreden.

5.2
23 november 2020 - Geplaatst door de redactie

Wij zijn pas een jaar bij hun verzekerd en tot nu toe zeer tevreden,wij willen ook komend jaar bij hun verzekerd blijven, hun polis is zeer geschikt voor ouderen.

13 november 2020 - Geplaatst door de redactie

Zoals al aangegeven in de cijfers ben ik nog steeds na heel veel jaren zeer tevreden over Aevitae.

13 november 2020 - Geplaatst door de redactie

Aevitae is een zeer zakelijk organisatie. Mijn Aevitae is niet gebruiksvriendelijk, bij het opvragen van documenten worden deze in het Engels weergegeven.

6.0
12 november 2020 - Geplaatst door de redactie

Wij zijn tevreden over onze zorgverzekering zoals ik hierboven in cijfers heb aangegeven

8.8
12 november 2020 - Geplaatst door de redactie

Wij zijn voor het eerste jaar bij Aevitea verzekerd, een collectieve. Was wel even wennen, Bij telefonisch contact zijn we goed te woord gestaan.

16 april 2020 - Geplaatst door de redactie

Correcte benadering vandaar voor alles een 10

25 februari 2020 - Geplaatst door de redactie

Elk kalender jaar automatisch een nieuwe pas toe sturen.

4 november 2018 - Geplaatst door de redactie

Ik zit al jaren bij de goudse nu Aevitae ik vind het 'n prima zorgverzekeraar nooit gezeur en wat er aan medicijnen ,hulpmiddelen en specialistische zorg nodig is komt er

9.7