Waardering van CZ Zorgverzekering - Tilburg op 11 september 2014

8.8
  • Kaakchirurgie

De medewerker van CZ heeft mij vriendelijk te woord gestaan toen ik belde met enkele vragen over vergoeding na een bimaxillaire osteomie. Hij heeft echt de tijd genomen om echt te luisteren dat is tegenwoordig al een zeldzaamheid. Duidelijke uitleg gegeven en zelfs voor mij naar de apotheek gebeld om de vergoeding te bevestigen toen de apotheek moeilijk deed (dit ging om bijvoeding). In een later traject heb ik nog eens gebeld over hoeveel ik nog te besteden had voor mondzorg en alweer nam de desbetreffende medewerker ruim de tijd en heeft mij goed geholpen, hij gaf mij zelfs een tip om door de tandarts een begrotingsplaatje te laten maken zodat ik niet voor verrassingen zou komen te staan. Zeer waardevolle info. Ik ben zeer tevreden over CZ.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CZ Zorgverzekering? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.