Waardering van CZ Zorgverzekering - Tilburg op 10 september 2014

9.8
  • Wekedelentumoren

Ik ben al vele jaren bij CZ omdat ik deze heel goed vind, en wel om de volgende reden. Wegens mijn ziekte heb ik speciale therapieën, en soms hulp stukken nodig, en omdat ze bij ons in de omgeving hier niet zoveel ervaring mee hebben moet ik ver rijden om deze te kunnen volgen. Deze therapieën moet ik dan aanvragen bij CZ, en ook elk jaar opnieuw taxi vervoer. Ze doen daar bij CZ niet moeilijk over, ze keuren het elke keer goed. Heb ze ook al eens gebeld .iv.m. met mijn ziekte, om informatie welk ziekenhuis het beste voor mij is, en dan helpen ze ook. Ze zijn zeer behulpzaam en begrijpen heel goed dat ik het soms zeer moeilijk heb. Ben blij dat ik bij CZ ben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CZ Zorgverzekering? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.