CZdirect

Klantenservice

Polis

Service en diensten

Neuropathieën

Als het gaat om afwikkeling van betalingen loopt het allemaal prima. Ook het verkrijgen van informatie over wat wel en niet onder de verzekering valt is altijd duidelijk. Het wil zeker niet zeggen dat ik/wij tevreden zijn over hetgeen het verzekeringspakket te bieden heeft. Als u, als lezer van deze review denkt dat ik/we door deze constatering naarstig op zoek zijn naar een ander zorgverzekeraar heeft u het mis. De verzekerde pakketten bij alle zich zorgverzekeraar zijn zwaar uitgekleed. En dan de wachttijden en behandelprotocollen bij de zorgverleners, die worden door ons als buitengewoon schandalig ervaren. Als voorbeelden: een afgescheurde armspier. Als snel gehandeld wordt zodat de spier zichzelf niet inkort of terug trekt goed te herstellen, drie maanden tot een half jaar. Over de nazorg tijd wil ik het niet hebben want dat zit in het genezingsproces. Een beklemming in een rugzenuw met uitvalverschijnselen in het been! Bij de meest mensen gaat het gewoon over niet dus!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CZdirect? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.