Waardering van De Friesland - Leeuwarden op 30 november 2020

• N.v.t.

9.6
  • COPD

Wat mij betreft en ook voor mijn man , wel voor 95% inzet en uitleg , ook zeker voor herhaald vragen . Zelf geregeld zorg nodig , bij vragen goede beantwoording en voorlichting , eventueel behulpzaam om het voor jou uit te zoeken . Vind jammer dat er veel fysiotherapie kan krijgen met weinig baat , waarom dat wel ???? In plaats van meer natuurgeneeswijze. Heb bij verschillende praktijken zeer goede ervaringen . Met veel fysio na 1,5 jr nog niet klaar , met BSR met 10x een stuk beter na half jaar klaar. Soms storing en dan ga ik paar keer , niet te lang wachten. Veel trammelant , kom in de reguliere zorg niet verder met alle zoeken . Met Bioresonantie of Vegatest , heb je snel antwoord op dingen die in reguliere zorg niet word gevonden. Had daar graag meer geld over ,voor die zorg ipv fysiotherapie, kon ik maar ruilen of wisselen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Friesland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.