Waardering van Aon - Eindhoven op 2 mei 2019

  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Gemiddeld cijfer

1.0

Toelichting

Ik probeer al 3 dagen telefonisch contact te krijgen om, namens mijn hoogbejaarde ouders, een vraag te stellen over de zorgverzekering. Na 3 x 30 minuten in de wacht te hebben gezeten, heb ik de moed opgegeven. nog niet eerder zo iets meegemaakt. Ronduit schandalig. Contact is niet mogelijk en een 'bandje' aan de telefoon blijft herhalen dat het hen enorm spijt......... Dat snap ik, voor volgend jaar een verzekeraar zoeken die wel te bereiken is.

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland