Waardering van IZA - Eindhoven op 18 december 2018

7.5
  • Prostaatkanker

Als je door een specialist veroordeeld bent tot levenslang een bepaalde vitamine te moeten innemen (dus niet tijdelijk) houdt hem dan voor declareren geschikt! Wij zijn heel tevreden met IZA en voelen ons zelfs t.o.v. andere zorginstellingen bevoorrecht.De mensen die ik spreek over IZA zijn grotendeels allemaal tevreden en ik zou ze zeker willen aanraden hiervoor te kiezen. Een minpunt in het declaratie systeem is dat niet altijd op onrechtmatigheden (fraude dus) te controleren is als zorg hebbende. Je ziet wel de nota maar geen specificatie! (de patiënt weet zelf heel goed hoe vaak, waar en  welke behandeling hij/zij heeft ondergaan) Dat zal zeker met de wet op de privacy te maken hebben, maar maakt ons zorgstelsel wel extra kwetsbaar en duur, zorgelijk dus!

Reactie van/namens Zorgverzekeraar IZA - Eindhoven

Hartelijk bedankt voor het invullen van de review! Mochten we je in de toekomst kunnen helpen, dan doen we dat graag. Benader ons gerust via Facebook, Twitter of chat. Bellen mag natuurlijk ook!
Met vriendelijke groet, Social Media Team IZA

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IZA? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.