Waardering van IZA - Eindhoven op 14 november 2017

5.2

Er kan veel verbeterd worden in de communicatie. Allles verloopt via internet, echter men kan op deze wijze geen vragen stellen.De p[olis voor 2018 is niet te vinden. De link in de email werkt niet. Helaas moet ik alles weer schriftelijk per mail laten verlopen. Zonde van het papier.

Reactie van/namens Zorgverzekeraar IZA - Eindhoven

Goedemorgen, bedankt voor de review. Zo te zien, is er voor ons werk aan de winkel! We werken er als Social Media Team keihard aan om iedereen op Facebook en Twitter toch zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien. Heb je daar ook al je vraag/klacht toegestuurd? Anders is dat zeker nog een idee. Ik snap zeer goed dat het heel vervelend is dat je jouw polis voor 2018 nog niet kunt inzien en daar helpen we je nog graag mee. Kun je ons daarom een berichtje toesturen op Facebook of Twitter? Met vriendelijke groet, Jurian, Social Media Team IZA

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IZA? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.