IZA

Bereikbaarheid

Klantenservice

Polis

Service en diensten

heb een rekeneing ingestuurd p en ontvangstbevestiging gekregen ] mbt nota Schoonenberg Maastricht voor aanschaf gehoortoestellen tbv mijn meeverzekerde vrouw.Zie die binnenkomst [behandeling/vergoeding] nergens staan, wel de declkaratie voor deel Schoonenberg € 3413,= , doch niet onze € 341,25,.Heb vorige week klachtenformulier ingezonden, doch krijg slechts een automatisch = nietszeggend = antwoord.Probeer [ doof\ al ruim 1 week te chatten, maar er verschijnt r onderaan niets  .Heb toch proberen te bellen, volledig mislukt.E-mail; kan helaas niet meer, ofschoon dat wel  een uitkomst zou zijn voor ons hoogbejaarden .Dit zet letterlijk verkeerd bloed, zeker als iemand met  een hartfalen! Letterlijk ongezond.En dan iets : maak Uw tekst leesbaar; is veel te vaag ; moet eer maar naar raden; dus : kans op fouten Waaropm hieronder nogmaals mijn gegevens?.Waar mis knop voor mijn kopie?

Reactie van/namens Zorgverzekeraar IZA - Eindhoven

Hartelijk bedankt voor het invullen van de review! Wat jammer dat je niet tevreden bent. Mochten wij je op dit moment kunnen helpen, benader ons dan gerust via Facebook, Twitter of chat.
Met vriendelijke groet, Social Media Team IZA

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IZA? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.