Waardering van IZA - Eindhoven op 18 december 2018

7.0
  • Ziekte van Parkinson

Ik zou het prettig vinden als individuele gevallen worden beoordeeld. Ook omdat de behandeling van minder bekende ziektes wordt onderschat.Naast Parkinson heb ik ook Hydradenitis. Hierover is niet veel bekend, maar een goede behandeling geeft erg veel verlichting. Nu is vergoeding niet mogelijk en wordt er ook geen uitzondering gemaakt. Dus zelf betalen, naast de verplichte eigen bijdrage. Dit is een zeer grote druk op mijn inkomen en dat wordt zwaar onderschat. Graag meer aandacht hiervoor.

Reactie van/namens Zorgverzekeraar IZA - Eindhoven

Hartelijk bedankt voor het invullen van de review! Je mag altijd contact met ons opnemen als je het niet mee eens bent met de afwijzing van een aanvraag voor zorg. Dan kijken we graag wat we voor je kunnen doen. Benader ons gerust via Facebook, Twitter of chat. Bellen mag natuurlijk ook!
Met vriendelijke groet, Social Media Team IZA

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IZA? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.