Waardering van IZA - Eindhoven op 13 december 2019

5.8
  • Lymfoedeem

Uit het basis pakket moet zorg uit de lijst Borst worden vergoed. Ben ook maximaal aanvullend verzekerd al 45 jaar bij de IZA. Mijn echtgenote heeft in 1997 borstkanker gehad, alles er op en er aan, oksel toilet amputatie chemo en bestralingen. Resultaat lymfoedeem in de arm. Jaren is het vergoed met de machtiging van de Chirurg. Chronische aandoening. Lymf drainage noodzakelijk. De therapeut moet een behandelplan maken en dat wordt wordt door de IZA afgewezen. Geen vergoeding, let op de behandeling staat op de lijst Borst met onbeperkt vergoeding. Maar niet bij de IZA. Kwaal is levenslang, heb ik ook tegen de klantenservice gezegd, geen resultaat vanuit de IZA.Verzekeraar maakt de dienst uit niet de specialist of de behandelaar. Dit zou nooit de opzet van het verzekeringsstelsel worden, maar de verzekeraar heeft de regie overgenomen. Ik hoop dat u hier nooit mee te maken krijgt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IZA? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.