IZZ zorgverzekering (VGZ voor de zorg)

Zorgverzekeraar

Postbus 25150 5600 RS Eindhoven

Waardering van IZZ zorgverzekering (VGZ voor de zorg) - Eindhoven op 1 november 2017

Afhandeling

Bereikbaarheid

Klantenservice

Polis

Service en diensten

Ben nu al weken aan het bellen en mailen om een wijziging van mijn betaalrekening en de daarmede samenhangende incasso van de premie resp. de wijziging van mijn verzekering per volgend jaar te bewerkstellingen. De automatisering van deze wijzigingen in MijnIZZ is een regelrecht drama en als je contact opneemt dan worden wel afspraken gemaakt maar vervolgens worden die niet nagekomen. Gelukkig ben ik nog niet ziek geworden, als ze op deze manier blijven disfunctioneren dan stap ik naar andere zorgverzekeraar. Het is om gewoonweg moedeloos van te worden! Wat fout kan gaan, gaat ook fout!

Reactie van/namens Zorgverzekeraar IZZ zorgverzekering (VGZ voor de zorg) - Eindhoven

Bedankt voor je feedback. Wij horen het graag als wij onze service kunnen verbeteren. Wat onprettig te zien dat er nog steeds geen oplossing is. Ik help je graag verder om je probleem op te lossen. Hiervoor mag je ons een privébericht sturen via Facebook of Twitter. Natuurlijk kan je hier ook terecht met een andere vraag! Met vriendelijke groet, Eline, Social Media Team IZZ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IZZ zorgverzekering (VGZ voor de zorg)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.