Waardering van IZZ zorgverzekering (VGZ voor de zorg) - Eindhoven op 4 september 2019

8.5

Goedendag. Onlangs heb ik zeer onverwachts een beroep moeten doen op de IZZ-alarmcentrale. Ik kreeg meteen goed telefonisch contact en goede adviezen qua artsen en ziekenhuisopname. Het contact tussen de IZZ en mijn verzekering voor de reis verliep uitstekend net als de financiële afhandeling van alles werd ook dat keurig geregeld. Kortom, mijn complimenten!Vriendelijke groet

Reactie van/namens Zorgverzekeraar IZZ zorgverzekering (VGZ voor de zorg) - Eindhoven

Hartelijk bedankt voor het invullen van de review! Mochten we je in de toekomst kunnen helpen, dan doen we dat graag. Benader ons gerust via chat. Bellen mag natuurlijk ook!
Met vriendelijke groet, Social Media Team IZZ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IZZ zorgverzekering (VGZ voor de zorg)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.