Waardering van IZZ zorgverzekering (VGZ voor de zorg) - Eindhoven op 4 december 2018

9.8
  • Melanoom

IZZ valt mensen met hoge ziekte kosten niet lastig. heb begin dit jaar mijn tandarts verzekering verhoogd, het enige wat de man aan de telefoon vroeg was, wat de reden was voor deze opwaardering voor de tandarts. Mijn antwoord was, met de ouderdom komen de gebreken, ook voor het gebit. Hij zij dat dit dan wel een goede beslissing was. Dat ik meer premie betaal voor betere zorg is dan normaal. Je komt dan niet voor financiële verassingen te staan.

Reactie van/namens Zorgverzekeraar IZZ zorgverzekering (VGZ voor de zorg) - Eindhoven

Hartelijk bedankt voor het invullen van de review! Wat fijn dat je zo tevreden bent, dat lezen wij graag. Mochten we je in de toekomst kunnen helpen, dan doen we dat graag. Benader ons gerust via Facebook, Twitter of chat. Bellen mag natuurlijk ook!
Met vriendelijke groet, Social Media Team IZZ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IZZ zorgverzekering (VGZ voor de zorg)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.