Waardering van IZZ zorgverzekering (VGZ voor de zorg) - Eindhoven op 15 maart 2019

2.0
  • Botaandoeningen

Ze beloven bij een overstap chronische fysiotherapie wegens een heupaandoening zo mee over te nemen. vooraf het verhaal tot in detail uitgelegd. Echter na overstap weigeren ze de betalingen van de fysiotherapeut en reageren ze niet op klachten en telefoontjes. ze weten van niets. pas bij heel boos worden en bij het indienen van een tweede klacht waarbij ik een soort eis als optie vermeld om terug te mogen naar de oude verzekeraar waar dit wel zeer goed liep, nemen ze contact op. Tot op heden is de vergoeding nog steeds niet geregeld.

Reactie van/namens Zorgverzekeraar IZZ zorgverzekering (VGZ voor de zorg) - Eindhoven

Hartelijk bedankt voor het invullen van de review! Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Mochten wij op dit moment iets voor je kunnen doen, benader ons gerust via Facebook, Twitter of chat. Bellen mag natuurlijk ook!
Met vriendelijke groet, Social Media Team IZZ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IZZ zorgverzekering (VGZ voor de zorg)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.