Waardering van Menzis - Enschede op 20 augustus 2020

• N.v.t.

9.2
  • Wondverzorging

Ben tevreden over de dienstverlening van Menzis,accuraat en snel. Jammer dat de premies steeds hoger worden.

Reactie van/namens Zorgverzekeraar Menzis - Enschede

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. De zorg in Nederland wordt steeds duurder, onder andere doordat er meer (duurdere) behandelingen bijkomen. Ook de kosten van medicatie en de vergrijzing van de bevolking dragen bij aan de hogere kosten. We proberen de premie zo laag mogelijk te houden maar helaas ontkomen we niet altijd aan een prijsstijging. Wilt u weten of uw huidige verzekering nog goed bij u past en of u wellicht kunt besparen, neem dan gerust contact met ons op. U bereikt ons telefonisch op werkdagen van 8.30 tot 18.00 uur op telefoonnummer 088 222 40 40. U mag ons ook een bericht sturen via chat, WhatsApp of sociale media. Onze contactgegevens vindt u hier: https://www.menzis.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Monique
Menzis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Menzis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.