Waardering van OHRA - Arnhem op 11 september 2014

7.6

OHRA heeft een goede vrije keuze/restitutiepolis en de premie is goed omdat ik als alumnus van de UU forse korting krijg. Vrije artsenkeuze blijft belangrijk voor mij dus ik blijf bij OHRA zo lang dit geborgd is tegen een redelijke premie - die best iets hoger mag zijn hoor. Opvallend is dat er te veel regels en subregels zijn waar behandelaars aan moeten voldoen willen ze onder de vrije artsenkeuze vergoed worden. Het zou OHRA - en eigenlijk elke zorgverzekering sieren als ze bij vrije keuze daar ook de cliënt in vrij laten dus als ik een homeopaat of coach of zo wil die niet bij een koepel hoort dat ik toch een bedrag terugkrijg..... - tot het maximum waar ik voor verzekerd ben, dat spreekt voor zich.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor OHRA? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.