Waardering van Univé Verzekeringen - Arnhem op 10 september 2014

7.8
  • Borstkanker

1) Vorig jaar moest ik weer ziekenvervoer aanvragen na een jaar stabiel te zijn geweest bij uitgezaaide kanker. Reactie op de verwijsbrief van de oncoloog: er is niet aangetoond dat het voor oncologische behandelingen is, dus NEE. Om een lang verhaal kort te houden: het heeft me bijna 2 maanden gekost om de toestemming te krijgen, met nog diverse verwijsbrieven van de oncoloog. Toen ik een maand geleden verlenging vroeg, kreeg ik die meteen. 2) Vandaag toevallig opgebeld met een paar vragen. Allerliefst te woord gestaan door een medewerkster Ze kon me alleen niet positief antwoorden op mijn vraag dat ik als patiënt graag een kostenoverzicht wil van alles wat er buiten mij om wordt gedeclareerd bij hun. Ik vind dat nog een grote misser van (meerdere) zorgverleners. In deze tijd, met zoveel discussie over zorgkosten vind ik het van steeds grote belang dat wij als patiënten de declaraties kunnen controleren!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Univé Verzekeringen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.