Univé Verzekeringen

Bereikbaarheid

Klantenservice

Polis

Service en diensten

Ik ben al een jaar aan het vechten met deze club. Ze doen er alles aan om niet de juiste hukp te verlenen. Ik stuit op systemen waarin oit iets fout is gegaan en wat niet meer goed komt zodat standaard al mijn declaraties geweigerd worden. Ik moet uren aan de telefoon hangen om het goed te krijgen en bij een volgende declaratie begint alle gedonder opnieuw. Ik ben sechthorend . Univé is uitsluitende per telefoon te bereiken, ik vind dat minachting voor mij als klant. Ik heb vreseljke spijt dat ik voor deze zorgverzekeraar koos. Nooit eerder vond i een instantie die klantenservice zó vreselijk slecht doet

Reactie van/namens Zorgverzekeraar Univé Verzekeringen - Arnhem

Hartelijk bedankt voor het invullen van de review! Mochten we je in de toekomst kunnen helpen, dan doen we dat graag. Benader ons gerust via e-mail. Bellen mag natuurlijk ook!
Met vriendelijke groet, Social Media Team Univé

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Univé Verzekeringen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.