Waardering van VGZ - Arnhem op 26 september 2017

4.0
  • Whiplash

3 jaar na het ongeval en bezoeken huisarts, meerdere fysiotherapeuten en Revalidatie, teneinde de VGZ gebeld met de volgende vraag:Waar zit vlgs jullie het beste team om mijn vrouw te helpen want haar situatie verslechterd? Twee dagen later volgt het gedegen antwoord "Leiden" het LUMC, op de 2e plaats komt Radboud Nijmegen, derde is AMC.Wij naar huisarts voor verwijsbrief. Deze wil niet dat wij second opinion doen, maar wij dringen aan op goede revalidatie agv advies VGZ. Huisarts maakt verwijs naar LUMC. Gegevens opgestuurd. Blijkt LUMC geen team te hebben, wel een uitstekende chirurg op nekgebied. Tevens zijn zij een streekziekenhuis, dus ga naar AMC.Mijn verwachting als patient is, dat de ziektekostenverzekeraar een systeem hanteert dat uptodate m.b.t. specialisme en deskundigheid. Dat als een advies gevraagd wordt het een goed advies is.

Reactie van/namens Zorgverzekeraar VGZ - Arnhem

Hartelijk bedankt voor deze review. Ik ga dit signaal doorgeven aan mijn collega's van de afdeling Zorgadvies en Bemiddeling, zodat zij een dergelijk misverstand in de toekomst kunnen voorkomen. Ik hoop dat er alsnog goede zorg in het AMC is geleverd. Met vriendelijke groet, Jurian, Social Media Team VGZ.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor VGZ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.