Waardering van VGZ - Arnhem op 5 september 2019

4.5
  • Prostaatvergroting

Als ik een fytotherapeutisch supplement nodig heb voor mijn prostaat,dien ik een barco  op de geven,veel voedings supplementen hebben geen barcode,en regulaire medicatie word ik doodziek van. VGZ geeft je geen lijst met voeding supplementen of een pdf bestandje waar je eenvoudig op alfabet jouw supplement kan zoeken. Hoe klantonvriendelijk kun je zijn,ik zou dus 10  verschillende potjes pillen moeten kopen, deze allemaal moet declareren ,en degene die vergoed word met mijn 500 euro per jaar aanvullende verzekering,die kan ik gebruiken, Die ander 9 merken moet ik zeker op eigen verzendkosten terug sturen naar de fabrikant?

Reactie van/namens Zorgverzekeraar VGZ - Arnhem

Hartelijk bedankt voor het invullen van de review! Mochten we je in de toekomst kunnen helpen, dan doen we dat graag. Benader ons gerust via chat. Bellen mag natuurlijk ook!
Met vriendelijke groet, Social Media Team VGZ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor VGZ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.